Aldrig mer LG???!!!

När jag lämnade in min LG arena för 5:e gången bestämde jag mig: ALDRIG MER LG!!!! Som tur var gick den igenom på reklamation, så jag fick tillgodokvitto på elgiganten. Hade egentligen hoppats på att jag skulle få kontanter o ha till London o sen vänta med att köpa ny telefon. Men jag är iallafall glad att den gick igenom.
Idag satt jag en stor del av dagen och försökte hitta en bra mobil på elgiganten.se men det är så himla svårt att  hitta något bra. Så när jag och Johan skulle åka till Trosa tog vi vägen förbi Elgiganten. Jag valde att ta hjälp på en gång och förklarade läget för killen i butiken: Jag vill ha en touchmobil som inte krånglar. Jag har fått nog av det! Då rekommenderade han en LG telefon. Min första tanke var: I helvete heller. Men så berättade han lite om den. Jag sa att jag funderade på en samsung s8000 o pekade på den. Vilken tror du är mest prisvärd? Då pekade han på LG:n(som t.o.m var billigare än samsung). Efter en stunds funderingar bestämde jag mig för en sån: LG GW620.

LG GW620

Det är LG:s nyaste telefon. (Med risk för att låta skrytsam) Den är så ny så ingen har hunnit lämna recension på pricerunner!! Killen berättade att dom hade fått in den i veckan.
Mobilen har touchscreen OCH tangentbord! Det verkar som en riktigt bra telefon så vi hoppas att jag får vad jag betalat för den här gången!

I lördags var jag, Johan och Karlsson på Harry B James i Stockholm. Vi var där för att titta/lyssna på Tributallica! Dom var ganska bra faktiskt! Rätt packat med folk var det.
Karlsson åkte in direkt efter jobbet (något tidigare än oss) o sa att det var lika bra för annars blir det säkert strul med SL. Vi käkade middag o gjorde oss lite snyggare än vanligt, sen tog vi bilen till Tullinge o tog tåget därifrån. Vi hann åka en station innan tåget fick "tekniska problem". Blev stillastående i ca 20 minuter. Tåget skulle tas ur trafik i Älvsjö, men det slutade med att tåget tömdes på folk redan i Stuvsta. Fick vänta 5 min på nästa tåg.
Det här året har jag inte åkt med SL en enda gång utan att det har varit problem. Visst, jag åker inte så ofta men va fan?
Kvällen var trevlig! Alltid lika kul att träffa Karlsson! Han får mig alltid att skratta! :)
Tåget var självklart sent på väg hem också!

Dax o gå o sova kanske? Upp o hämta Lykke vid 09-tiden imorn! Good night!

"All the shots I take, I spit back at you, All the shit you fake, Comes back to haunt you"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0