Bakis?!

Igår drack jag en cider(4.5%) på kvällen. Imorse när jag vaknade kände jag mig nästan bakis (eller hur jag tror det skulle kännas att vara bakis... Har ju aldrig varit full)
Sen har hela dagen varit hur seg som helst o har haft huvudvärk. Försökte vila när jag och Lykke kom hem från morgonpromenaden, men det är inte så lätt att somna när busen bara vill leka hela tiden. Hon är världens underbaraste <3

Imorgon ska jag göra ett nytt försök på arbetsförmedlingen. Hoppas det går bra! :)

Som du kanske har märkt (om du följer min blogg) så avslutar jag i stort sett alltid mitt inlägg med en liten text. Det är en/ett par rader från olika låtar. Låten har oftast inget med inlägget att göra utan kan vara en låt jag har på hjärnan eller bara från en riktigt bra låt. Gårdagens låt var Placebo - Running up that hill (kate bush cover). Låten är med i första avsnittet av O.C säsong 4, nördig som jag är. Den låten ger mig verkligen en passande känsla för det avsnittet. Här får ni en länk så ni kan få höra låten själva:
http://www.youtube.com/watch?v=p5wota5vQCU&feature=related

Tittar väldigt mycket på O.C just nu. Ligger i mitten av säsong 3. Tillsammans med Heroes ligger den på 1:a placeringen på min topplista vad gäller TV-serier. Tror det är 3:e eller 4:e gången jag tittar på alla 4 säsonger på rad. Men det är ju så: har man väl börjat går det inte att sluta. Kanske skulle lägga upp sköna citat därifrån också xD

Måste se helt nördigt ut när jag och mamma sitter i soffan, med varsin laptop o bloggar! xD

"And if I only could, Make a deal with God, And get him to swap our places"

Welcome to the O.C bitch...

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte ser vi nördiga ut, jag tyckte det var kul när Patrik frågade om vi chattade med varandra också. Drick inte alkohol det blir så där då....., jag vet!

2010-01-27 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0