Bara en sån där dag...

... som bara försvinner och man vet inte var den tog vägen.

Igår åkte jag på hockey. Mamma och jag skulle få åka med Sjukbrorsan (kallade det så när det är en manlig sjuksyster) o hans tjej. Men när mamma kom hem ifrån jobbet mådde hon inte så bra så jag fick välja på att vara hemma eller åka själv. Jag valde det senare alternativet.
Matchen var grym och eftersom inträdet var gratis blev det i så gott som fullsatt! Riktigt härlig stämning!
SSK gjorde en riktigt bra match som dom vann med 2-0. Man kan ju hoppas att det drar lite mer folk nu!
Jörgen Bemström blev "fansens lirare". Det förtjänade han verkligen!

Idag var Morfar och hans bror Karl-Evert varit här! Det var riktigt trevligt. Vi fikade med semla och satt och pratade en bra stund!

Jag har blivit jättesugen på att köpa en Jumpsuit på h&m:




Tycker att den är skitsnygg men vet inte om den skulle sitte bra på mig. Får väl ta mig till H&M o prova! :)

Har tyvärr inget mer intressant xD Tråkig som jag är!

" I'll be your dream, i'll be your wish, i'll be your fantasy"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0