En tappad tand...

...ligger just nu på bordet. Tidigare idag höll Lykke på att bita i en boll. När hon slutade hörde jag något som lät som en liten sten mot golvet. Det visade sig att Lykke hade tappat en tand. Det är inget konstigt med det utan helt normalt! Tur att jag visste det, annars hade jag nog varit lite orolig!

Idag har jag känt mig lite nere. Beror på massa olika saker egentligen. Jag tänker så mycket på allt som händer, och inte händer just nu. Bl.a på jobb, pengar, vänner, hälsa o lite annat blandat. Börjar bli lite smått frustrerad på saker o ting som inte riktigt går som jag planerat. Jag har väl kankse kunnat påverka vissa saker, men just nu är det så svårt.

Nu i lördags var vi till Karlskoga o firade Gurra som fyllde 21. Vi började med att gå ut o käka o sen gjorde vi oss iordning. Gick vidare till studentföreningens lokal och träffade ett gäng av Gurras kompisar. När vi kom dit började jag med att hjälpa till med ett pussel som någon hade börjat lägga! Sen skulle folket köra nåt drick-spel som gick ut på att man skulle dra ett kort ur en kortlek o kortet skulle bestämma hur mycket nån skulle dricka. Blev rätt orolig (för ni som känner mig vet ju om min spy-fobi) så jag satt mest o bekymrade mig över det. Efter en stund slutade dom spela, så då kändes det bättre. Vi tog fram ett spel som hette lätt&lagom. Inget höjdarspel.
Kvällen var väldigt trevlig iallafall!

"So much hate for the ones we love? Tell me, we both matter, don't we?"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0