En trevlig kväll...

Igår var vi äntligen och firade vår 4årsdag i sthlm, jag och Johan.

Dagen började med att passa Lykka och vakna till i soffan. Sen var det bara o sätta igång. Packade, och gjorde mig iordning för att åka. Kom fram till flempan kl 15 o där träffades jag o Johan och åkte vidare tillsammans till hotellet.
Checkade in och insåg direkt att det började bli lite stressigt. Bio-biljetterna skulle hämtas 16.50 och klockan var 16.25. Det tar ju lite tid att åka från skanstull till hötorget o sen stå i biokön! Som tur var höll dom biljetterna till 16.54 när jag fick dom!
Filmen började 17.50 och var riktigt bra! Det var Sherlock Holmes ByTheWay!
Efter filmen gick vi till Mongoliska restaurangen (där det var JÄTTEVARMT!) Käkade massor av god mat i buffén! Den är helt suverän!
Vidare till hotellet och slog på tv.n så fort vi kom hem. Kollade på "Pranked" på MTV o sen tappade vi upp ett bad i badkaret! Det var jättemysigt! Jag hade tagit med mig lite bubbel-vin och "cider", köpt jorgubbar och vindruvor så det passade vi på att fira med i badet! :D Helt mysigt!
Upp tidigt (09.00) och ner till frukosten. Det var den bästa hotellfrukosten jag nånsin har sett! MUMS!!


Nu är vi tillbaka hemma och om 3 timmar ska vi åka o handla lite inför middagen ikväll! :D Ska bli jättetrevligt!

"This is the start of something good, don't you agree"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0