Första träningspasset 2010!

Då var det dax! Dax att ta tag i hälsan och formen. Här tänkte jag uppdatera lite med vikt, mått och liknande.

Idag har jag kört årets första träningspass. Tungt men skönt.

Dagens träning:
Wii fit plus - 36 minuter
Promenader - 1 timme
25 (kärring)armhävningar
40 situps
25 rygglyft

Mått:
Byst - 89,5 cm (mätt ½ cm ovanför nipples)
Överarmar - 32 cm (mätt mitt på den lilla pricken)
"Midja" - 97 cm (mätt precis under naveln)
Höft/rumpa - 102 cm (mätt precis ovanför "vecket")
Lår - 54 cm (mätt 3 cm ovanför prickarna)
Vader - 39 cm (mätt 10 cm under knäskålen)

Vikt:
67,6 kg

BMI:
25,13

Dagens mat & dryck:
3 korvar med bröd
½ Robbans Pizza (över sen igår)
+ en tomat och lite sallad
ca 75 cl Coca-Cola
ca 60 cl vatten
(inte världens nyttigaste mat, men det ska bli bättre)

Ska försöka uppdatera så ofta jag kan, men inte så detaljerat som idag.

XXX

Kommentarer
Postat av: ange

inspirerad av en viss blogg möjligen..? ;) lycka till med dina mål! efter några veckor med träning i vardagen blir det en del av ens livsstil har ja hört..så fortsätt simma fortsätt simma.. :P o apropå det, vi kan väl åka o simma nån dag..? :) höres! kraam

2010-01-06 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0