Funderingar...

God eftermiddag! Jag är riktigt trött! Har inte sovit ordentligt på länge. I fredags blev det ju sent när vi var ute o käkade o allt. Sen i lördags la vi oss typ 03.30, o då hade jag ändå svårt att sova. Sen blev det rätt sent igår för vi kollade på Johan Falk!
Idag skulle jag egentligen börjat "mitt nya liv", men det kändes inte alls som rätt dag för det. Jag har så mycket funderingar som vandrar runt i huvudet just nu. Mycket handlar väl om helgens "konstigheter" men sen är det annat också. Jag tänker mycket på jobb och vad jag vill göra med mitt liv. Jag skulle vilja jobba som resesäljare, men då kan det krävas en 2årig utbildning o det har jag inte tid med om jag vill flytta hemifrån inom de närmsta 1½ åren. Dessutom har jag letat efter såna jobb idag o det verkar inte vara överflödigt av dom!
Funderar på att söka jobb på Trosa turistbyrå till sommaren. Jag trivdes väldigt bra på det jobbet och om inget bättre dyker upp så skulle det inte vara helt fel att vara där i sommar! :) Vi får väl se vad som händer!

"Don't even try and find a line this time, it's fine. Darling, you're still divine"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0