Gott nytt 2010!

Nytt år, nya möjligheter. Vet inte om jag tycker att det har börjat på det bästa sättet, men det blir förhoppningsvis bättre.

I år ska bli ett bra år. Jag har inga nyårslöften, för som håller jag aldrig iallafall. Däremot har jag satt upp lite mål för 2010:

* Få ett heltidsjobb
* Flytta ihop med min älskling
* Åka utomlands minst 2 gånger
* Gå ner till 60 kg (= -8 kg)
* Bli av med mitt sockerberoende
* Hålla bättre ordning på mina saker/mitt rum
* Blir bättre på engelska.
* Spara pengar (vet inte till vad än, men dom ska sparas i min cola flaska jag fick i julklapp)
Det var dom grejerna jag har kommit på hittills, men det kommer nog mer.

För att gå ner i vikt ska jag använda mitt Wii fit plus, byta läsk mot vatten, äta mindre godis och nyttigare/mindre mat. Ska dessutom försöka motionera mer än bara tv-spelet. Funderar även på att "fuska" lite genom att använda en Ab-tronic. Just nu känner jag mig peppad, men jag vet att motivationen brukar kunna försvinna lite efter ett tag, så du som läser får väldigt gärna hjälpa mig med den.

Hoppas att jag ock Johan kan boka hotellet när vi kommer hem till mig så det är klart sen :) Längtar verkligen dit!

Nu måste jag gå och packa ihop mina saker jag ska ha med mig hem.

" Now they all pray, Blood stain, wash away"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0