Knockad

Den här veckan tränar jag och Lykke på "ligg". På bara två dagar har hon fattat vad jag menar, och lyder på kommandot! (har försökt förut men då har hon varit lite trög xD )
Jag berömmer alltid henne ordentligt när hon gör rätt, o skulle göra det idag med. Jag ställde mig över henne o klappade henne på sidorna. Lykke började hoppa, vilket hon alltid gör när hon blir glad. Jag som var ganska trött hann inte täcka ansiktet så hon knockade mig rätt på munnen. Det började blöda på en gång o läppen svullnade till typ dubbel storlek.





Inte världens snyggaste bild men jag var nästan tvungen att visa!

Bara 30 dagar kvar till London nu! GUD vad jag längtar! Lite nervös över att bo med 3 britter, eftersom vi kommer bo hos Liza, Matt, Dan o Sara som bor i en lägenhet tillsammans. Men det blir säkert bra! Jag ska ju få träffa Liza igen!! :D Längtar som fan! Hoppas vädret blir bra! Ska försöka få ihop lite aktiviteter under dom 3 hela dagarna vi är där. Hittade "combi-biljetter" för London dungeoun, london eye, vaxdockorna och London aquarium. Får väk se vad det blir!

"And for a minute there, I lost myself, I lost myself"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0