Massa knas!

Imorgon ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen. Ska gå ddit imogron klockan 10 och fråga massa frågor som kommer upp om hur det fungerar och lite blandat. När jag har gjort det ska jag ringa a-kassan o höra hur det funkar. Jag låter verkligen ARBETSLÖS!

Var nere till Trosa turistbyrå och anmälde mitt intresse till sommaren idag! Skulle verkligen vara helt underbart att jobba där en sommar till! Det är det bästa jobbet jag har haft tror jag! :) "Chefen" sa att hon ville lämna det öppet, och att hon ska ta tag i sommarpersonalen i mars/april. Får hålla tummarna!

Ikväll måste jag försöka komma i säng tidigare!

Förlåt älskling för att jag var dum idag! Vet att vi har pratat om det och jag lovar att jag ska bli bättre! <3

"what i've felt, what i've known, never shine through in what i've shown"

(btw, JAG ÄLSKAR METALLICA! <3)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0