Slut på helg...

Den här helgen blev inte riktigt som planerad... Fredagen var supermysig! :D
Lördagen började bra, sen blev det lite missförstånd o andra tråkigheter. Hoppas det löser sig snart!

Sen när vi kom igång med maten blev det riktigt trevligt. Jag, Johan och Karlsson fick äta Oxfilé, potatisgratäng och hemgjord rödvinssås! Det var det godaste jag har ätit på väääääääääldigt länge. som en lärare sa till klassen: Mat-orgasm!
Efter middagen gick vi upp och tittade på en Metallica-dvd som Karlsson hade köpt. Sen vidare till mer Metallica med S&M!
S&M är ett jävla mästerverk! Och James... <3 Dokumentären var bra också! Jag älskar metallica! <3 Satt uppe till typ 03.00. Kvällen var riktigt trevlig! (trots dagens problem)

Idag har jag varit hos Faster Susan o pratat om jobb. Det känns så himla bra! Min faster äger!! (alla mina fastrar o farbröder äger)

Nu ska vi gå o lägga oss för helgen! God natt och sov så gott!

"Good day to ba alive, sir! Good day to be alive, he said"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0