Snabba Cash

Igår var jag på bio tillsammans med Johan, Anna och Acke. Vi såg filmen Snabba Cash. Den var ganska bra. Inte mer. Acke hade läst boken innan och hon sa att filmen o boken var typ två helt olika storys. Synd för som som har läst den tycker jag.
Förhoppnigsvis ska jag se "Flickan från ovan" när jag kommer till London. Håller på att läsa boken nu och har kommit typ halvvägs. Den är riktigt bra! Rekomenderas verkligen!

OH MY GOD! (med risk för att låta som en fjortis) Satt precis o försökte surfa på priser på bio i London, bara för att se vad det kostar. Råkade av en slump hamna på en hemsida för en IMAX theater i London! Just nu visar dom AVATAR 3D där o det skulle fan va det ultimata! Dessvärre fanns det endast biljetter till visningarna som börjar 00:20. Resten var fullbokade. TILL MARS!!! Helt sjukt. Men jag har nästan bestämt mig för att vi MÅSTE göra det oavsett vilken film vi ser!
Här får ni se själva:
http://www.bfi.org.uk/whatson/bfi_imax/?utm_source=imax_midcol&utm_medium=internal&utm_campaign=home
JÄVLAR VA COOLT!

Nu ska vi käka lite frunch. :) Later!


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0