Bara en snabbis...

Hemma ifrån Skara igen... det var riktigt härligt att komma iväg o göra något o väldigt trevligt att träffa mina föräldrar igen. Fick bo hos en hockeykompis till Patrik, vars föräldrar var på semester. Snällt! Tack så mycket!
Vi tänkte från början bo på Sommarlands camping i tält, men man måste vara över 25 år för att bo där. Först tyckte jag att det var en dålig regel, men sen tänkte jag efter: Det är ju en familjecamping, mest till för barn. Då är det bra om det är lugnt på campingen. :)
Sommarland var trevligt, men FY FAN vad getingar det var. Måste vara som Johan säger: min fobi har blivit värre :( Vill ju slippa fo-bin (hahahah).

Igår var vi på bio med Karlsson, Natta och Tedh. Vi såg Inception och den var riktigt bra!!! Väldigt orginell film och den rekommenderas starkt!

Idag har vi farit runt som galningar, Jag och Johan. Först till midsommarkransen, sen till kungens kurva, sen till midsommarkransen igen, men till södertälje, sen till trosa, sen till åkers styckebruk och sen tillbaka till trosa.
Sen kom Olof hit! Det var trevligt... Tror vi ses en gång om året eller nåt liknande. Så vi grillade lite mat medan Johan tvättade bilen. Gott blev det och efteråt intogs MATKOMA-läget.

Imorgon blir det tvätt, packning, plocka och fix. Sen en vända till liljeholmen (troligtvis klippning) och sen ska jag träffa Nathalie. Blir väl en vända in till stan och sen fika.

Huvudvärk nu så snart blir det nanna kudden!!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0