Matematik...

hela kvällen har jag och Johan räknat och kollat ekonomin för ett eventuellt lägenhetsköp. Har kommit fram till att matematik inte är min grej. Det visste jag redan från början ioförsig, men ändå.
Räntor, bindningstid, amortering, månadskostnad, utgifter, inkomster. Får ont i huvudet bara av att tänka på det.
Tur att det finns alvedon, för jag vill verkligen flytta! Och det är NU!

Igår när jag kom hem hade jag fått MASSOR med post! Annars får jag aldrig post. Men nu hade jag fått lite! Bl.a ett paket från ProActive :) Det enda som var nytt för mig var en ögonkräm och en foundation! Har haft lite svårt att hitta en bra foundation som täcker bra och som passar min hudfärg. Har ganska ljus färg egentligen, men har väldigt flammig hy. Ganska röd på vissa ställen och därför har jag haft svårt. Men den här var verkligen JÄTTEBRA!!!! Använde den direkt efter att jag använt ProActive och det fungerade superbra!

Nu har jag lagat mat i ett par timmar... När det kokar sköter det mesta sig själv, men nu ska jag fortsätta med det :) Ris med Köttgryta på nöt, med rödvin! :) MUMS!

XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den goda maten, både igår och idag. Du är en fantastisk kock och jag kommer att sakna den resursen när ni flyttar! Love You

2010-07-18 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0