Santorini

Jag har bestämt mig var jag vill åka: Santorini. Googlade runt lite idag och kom på att "systrar i jeans" utspelar sig i grekland och jag blev ju helt förälskad i stället när jag såg filmen. Och nu vill jag verkligen åka dit.
Hmm.. gjorde typ 5 misslyckade försök att logga in på bloggen o allt jag skriver blir bara fel xD dessutom har tangentbordet lågt batteri.
Blev ett skönt avslut på dagen iallafall. 20 minuter innan vi slutade bestämde jag mig för att nå dagsbudgeten, även om det krävdes att jag stannade kvar. Blev lite stressad när "grannen" sa: Nu är det bara 10 minuter kvaaar!!! Men men, har man bestämt sig så:
16.58 sa jag till min kund: Tack för din order, jag önskar en fortsatt trevlig sommar.
Sen var det bara att logga/stämpla ut! Fan va skönt!
Just nu har jag ett ruggigt bra flyt på jobbet. Tror att jag har hållit budgeten so far denna vecka och det har aldrig nånsin hänt förut xD Men nu är jag het, och det är riktigt kul att sälja!!
Tänkte försöka komma i säng tidigt idag, som jag sagt hela veckan. Då är det väl bara att hoppa in i duschen då?
Goooooooooooood niiiiiiiiiight!
XXX

Kommentarer
Postat av: Liza Ehn-Nygren

Jag har varit pa Santorini - UNDERBART! Valdigt liten O dock men grymt vackert :) Puss pa dig!

2010-07-23 @ 11:50:20
URL: http://storyofz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0