Synkoll?

Börjar få lite ont i ögonen o i huvudet nu... Detta för att jag har suttit framför 99" skärmen hos Farbror JanE ända sen jag kom hem från jobbet. Har varierat lite aktivitet men känner verkligen att det snart är dax att stänga ner... Så måste jag äta middag snart också. Jag som inte ens är hungrig p.g.a. värmen (tror jag). Ska väl steka upp en korv med bröd eller två... idag också...
Har äntligen fått tummen ur (och kommit ihåg) att gå med i Fuck-It (va?! nej, FACKET sa jag). Känns bra...
Idag har varit en riktigt seg dag... Men men, bara 8 arbetsdagar kvar till semester. Även om den bara är i 2 veckor så känns det verkligen som det behövs. Vet inte om det är jag som har sovit dåligt på senare tiden eller om det är något annat som gör att jag är trött jämt. Jag vet ju iallafall en anledning som jag verkligen behöver göra nåt åt: Sockret.
Eftersom det har varit så dåligt med sömn sön-tis har jag hällt i mig koffein och socker i form av läsk och kaffe. På ett sätt bra och på ett sätt dåligt. Bra för att jag håller mig vaken, dåligt för hälsan och vikten.
Bor ju som sagt vid midsommarkransen att tag nu! Vill ju ha den här lägenheten alltså! Den är så himla fin och jag trivs jätte bra! Det enda jag skulle köpa är en fläkt! Sovrummet blir jättevarmt, dagar som denna, så jag har sovit med en fuktig handduk som täcke. Kanske inte så hälsosamt men annars kan man ju inte sova, och för lite sömn är inte heller bra för kroppen...
Hoppas stenhårt på en sista-minuten-resa v.30. Helst till Grekland! Skulle vara så underbart att komma härifrån. Inte för att jag inte gillar Sverige, men jag älskar verkligen att se nya kulturer och höra olika språk! Prova ny mat och se nya saker. Får väl kolla lite på resor nästa vecka!
"Just beat it"
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0