VARNING!

Varning till alla som hade tänk umgås med mig inom närmsta dygnet. Jag tror nämligen mitt huvud kommer explodera och det blir nog ingen trevlig syn..

Har varit hemma ifrån jobbet idag. Tänkte först åka dit men det var tur att jag inte gjorde det. Med huvudvärken jag har haft idag så hade jag nog inte klarat av ljudnivån som blir. Sen blir det ganska svårt att höra vad kunderna säger med tanke på att det blir som ett sus i mina öron. Idag hörde jag t.o.m min egen puls genom att bara sitta som vanligt. Hoppas verkligen jag mår bättre till imorgon. Tråkigt att vara hemma o va sjuk =/

Har tittat lite på heroes idag o sen bara tagit det lugnt.. sov till kl 13 så jag fick en ordentlig sovmorgon!

Nu är jag så jävla sugen på att resa. Ryan air har billiga flygbiljetter till Paris o jag skulle tycka de va så jäkla roligt o gå på disney land! Annars är jag ju sugen på sol&bad resa. Får väl se vad som händer ;)

Krya på mig
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0