Dax för uppdatering kanske?

jaa.. var börjar man? Nackspärren har släppt, men det var ju ett tag sen...

Jag har fyllt 21! Det valde jag att göra på midsommardagen! :) lite busigt sådär xD
Hade massa besök av trevligt folk

Annars har det ju varit midsommar o den firade vi med lunch i Trosa med mamsen o papsen :) Sen blev det Tumba. Lite halvseg eftermiddag men kvällen spenderades med Tedh och Natta med filmen Shutter Island. Läskig men riktigt bra...

Väntar på svar från märklaren. Tanten ska bestämma sig om vi ska få lite möbler med lägenheten om vi betalar fullt pris. Tänka sig att det ska va så svårt. Hon har fått hela helgen på sig och vet fortfarande inte... Man blir ju så trött....

Men något som är förbannat coolt:

För er som inte ser vad som står kan jag förklara: Min "lillebror" Marcus har blivit draftad av Ottawa!! Han är grym!!! :D Lycka till där borta brorsan! <3

XXX 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0