:)

Rubriken är en bil tvärt emot vad jag har känt mig idag.. Har gått SÅ JÄVLA DÅLIGT på jobbet idag. Men igår satte jag personligt säljrekord! :D Annars går det rätt medelbra på jobbet...
Så nu helg o jobb igen på tisdag :)

Har egentligen ingen ork att blogga... Jag vet, tråkigt men jag är verkligen JÄTTE TRÖTT!

Martin ville se en bild på Johans Corvette så jag fixade 4. (eller egentligen snodde jag den enda bilden Johan hade på FB)


Sitter nästan o somnar, fast jag sitter så illa så det gör ont!!!

Ska försöka hinna med en uppdatering med mer info om veckan/helgen/lägenheten/osv...

XXX


Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt, en gammal goding med. Ännu finare än de nya modellerna :)

2010-06-17 @ 17:39:08
URL: http://mrdaydrea3er.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0