Flytta hemifrån

Fy f*n vilket jobb/tänkande det är på allt vad gäller lägenhet just nu. Mäklaren ringde idag och bad om ett svar senast torsdag. Funderar massor, och det känns just nu som att vi kommer avvakta. Men jag vill, jag vill, jag vill flytta! Inte för att jag inte trivs hemma för det gör jag verkligen, utan för att jag VERKLIGEN VILL flytta ihop med Johan nu! Det känns verkligen som nästa steg för oss och jag tror verkligen vi behöver det!

Igår va det match mot Dunkers. En match vi vann med 10-0. Grymt bra insats från TeamRosa och rätt tråkig insats från Dunkers med tanke på hur fult dom spelade i andra. Trist, men 3 jävligt välförtjänta poäng. Idag har jag ordentligt med träningsvärk!

Hittade en snygg bild på Nattis ifrån Stigtomta-matchen:


Ska snart hoppa i säng för att sova!! Guuuuuud va skönt! :)

(fy vad dålig jag har blivit på att blogga.)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0