Helt sjukt...

Imorse när jag gick upp mådde jag inte bättre än igår. Snarare tvärtom. Gick upp o klädde på mig o gjorde mig iordning som vanligt och skulle försöka bestämma mig om jag skull eta mig till jobbet ändå eller stanna hemma. Det dröjde ända till sista minuten tills jag bestämde mig för att vara hemma. Gcik ner och la mig brevid Johan igen. Skönt att få somna om o slippa tänka på huvudvärken.

När vi gick upp gick vi till affären och handlade grejer till Pasta/Kyckling-sallad. Jag slog ihop maten medan Johan beställde nya däck till Corvetten. Först tänkte vi åka iväg på picnic men vi la ut en filt på baksidan istället o gjorde en liten hemma-picnic istället. Bara för känslans skull så åt vi på pappers-tallrikar o me plast bestick o muggar :)

Efter maten drog vi iväg på en sväng med fin-bilen. Johan är verkligen kär i sin bil... Söt han är! <3
Johan jobbar ju eftermiddag denna vecka så han åkte till jobbet strax innan 15.00.

Kände mig riktigt seg så jag gick o la mig i sängen en stund (ca 4 timmar) o sov lite. Ställde klockan på en timme men dörrklockan hann ringa före. Fick finbesök av Mr. lill-robin :D Riktigt trevligt faktiskt! Vi har inte pratat på rätt länge så nu var det väl på tiden? Babblade en liten stund sen skulle han till Bolaget o handla lite dricka.

Jag hamnade i sängen igen o låg och snoozade i nästan 3 timmar. Sen valde jag att gå ner på veteranbilsträffen som var den första för året. Massor med folk o undefär lika mycket bilar.
Träffade Annika och Tuva (en bordercollie som vi har varit hundvakt åt ibland) och Tuva var något snabbare än sin matte att känna igen mig. Gosade en liten stund och sen gick jag vidare för att köpa en glass :)

Hem o käka mer sallad o nu ligger jag här. Tänka sig vilket långt inlägg det kan bli på en dag som är rätt händelselös...

XXX

Kommentarer
Postat av: Martin

Halloj, kikade in och kolalde läget bara :)

Går det bra på jobbet fortfarande? Håller tummarna att det gör det.

Fräckt att han har en Corvette, har du nån bild på den? Skulle vara kul och se, jag gillar bilar :P

Ha det gott //Martin

2010-06-08 @ 14:19:19
URL: http://mrdaydrea3er.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0