Vill inte bli sjuk

Usch vilken dag. Utom det extremt fina vädret känns det som att jag inte har något emot att glömma denna dag.

Började med att inte en jävel svarade i telefonen. 4 svar på 2 timmar. Sen var det typ samma fram till lunch. Under lunchen hade jag och Johan en liten diskussion som jag, till en början, inte var nöjd med. Det blir mycket att prata om när man kollar på lägenhet och ska bestämma sig för om man ska köpa eller inte, och det är inte alla gånger man håller med varandra. Jag tror vi skulle kunna diskutera i dagar om detta, men jga vet att det kommer bli superbra tillslut!
Efter lunchen fick jag nån konstig reaktion i halsen/på tungan så det kändes som att tungan var jättesvullen och att halsen drog ihop sig. Jag försökte sälja men efter en stund var jag tvungen att gå ifrån. Tänkte berätta för chefen men han hade gått så jag vände mig till en "lagkapten". Han tyckte jag skulle åka till akuten eftersom jag hade en allergisk reaktion. Tyckte det verkade lite dramatiskt (och dyrt) så jag bestämde mig för att ringa sjukvårdsrådgivningen. Hon tyckte jag kunde avvakta med att åka till akuten men minsta lilla det blev värre skulle jag be nån köra mig dit.
Gick upp o tänkte köra en stund till, men jag blev hemskickad. Gick till Mcdonalds och köpte en glass, ENBART i ont-i-halsen-syfte xD
Satte mig på bussen och tvärsomnade! Hur skönt som helst att få sova hela vägen till trosa.

Nej jag kom hem har jag väl känt mig bättre från svullnaden i halsen men sämre i hela kroppen. Hur trött som helst, ont i huvudet och 3 blåsor i munnen (vilket brukar vara en liten förvarning från kroppen att jag börjar bli sjuk).
Nu ska jag lägga mig o hoppas på att  jag mår bättre imorgon. Vill ju inte vara hemma från jobbet =/

Måste bara få erkänna en sak: Jag gillar turkiets bidrag till Eurovision... Som fan!!
http://www.youtube.com/watch?v=9XwlTisbPdw

Värt att lyssna på! :)

God Natt och Krya på Mig!

XXX


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att ni måste kunna klara en ränta på runt 10%. Inte rätt läge med ostadiga räntor att köpa lägenhet just nu tror många.

2010-06-17 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0