1 år sen...

Idag är det ett år sen jag såg metallica för första gången! Underbara metallica på Globen! Om jag fick chansen att gå tillbaka till ett speciellt ögonblick i mitt liv ligger den konserten ganska högt upp på listan. Bäst var "harvester of sorrow". Det var så tungt så jag trodde att hela globen skulle rasa in! Läskigt men jävlar vad bra det var! :)

<3

<3

Imorgon fyller Johan 21! Jag har ett litet problem! Jag har bara fixat en present till honom och idag är det söndag: Allt stänger tidigt och jag vet bara EN sak han önskar sig. (Då har jag ändå frågat vad han önskar sig minst en-två gånger om dagen senaste 2 veckorna! Jobbigt läge!

Igår var vi hos Anna som fyllde 23! Av mig och Johan fick hon en elvisp och 2 påsar chips! Hennes lägenhet har kommit iordning är är jättefin! Man längtar inte mindre efter en egen längenhet när man är där, om man säger så!
Idag har jag börjat dagen men att söka 3 jobb. Låg i sängen och letade jobb på arbetsförmedlingens hemsida. Vi får väl se vad som händer...

Nu är min ugnspizza klar!

"Anger, Misery, You'll suffer unto me, Harvester of sorrow, Language of the mad, Harvester of sorrow"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0