17 minuter...

Ja det är sant. Rubriken stämmer. Jag hade en tid 09.15 på Läkarhuset i Trosa, 09.32 gick jag därifrån. Alltså, på 17 minuter fick jag allt avklarat. Samma typ av besök på VC hade tagit mig MINST 1 timme.
Det var första gången jag var hos den här läkaren (utom en gång när jag var 9 men då trodde han att jag var  en pojke så då räknas det inte). Jag fick komma in till honom. Vi pratade lite och han ställde frågor ang. mina 14 urinvägsinfektioner. Så fick jag ett recept sen fick jag lämna urinprov för odling.
Det bästa med allt är att priset är samma som på VC! :) 150 riksdaler!
Jag är verkligen trött på att sitta på VC och vänta, vänta, vänta och vänta! Nu får det vara slut på det.

Ska snart gå på en promenad med Lykke. Det fick bli en kortis imorse så nu blir det en lite längre vända! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0