AAAaaaatttjjooo!

Prosit! Tack!
Vet inte hur många gånger jag har nysit idag. Säkert 20 gånger iallafall! Usch för att vara förkyld!

Imorgon ka jag ha Lykke! :) Åh så mysigt! Åker till Trosa imorgonbitti. Blev hela helgen i Tumba, så förhoppningsvis är vi i Trosa lite nästa helg!

Längtar så förskräckligt till London nu! Pratade med Liza i nästan en timme idag på Facebook. Pratade lite om vad vi ska göra när jag åker över! Blir nog till att gå ut nån dag sen vill jag ju vara utomhus så mycket som möjligt om det är fint väder! Hoppas våren är lika vacker som förra året! :)

Ska nog gå och lägga oss nu!

Bort med huvudvärk, hosta o snor tills imorgon så är jag nöjd! :)

"Tecnologic"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0