Dåligt...

Det har varit dåligt med uppdatering på senare tid. Har varit mycket o göra och inte alls så mycket tid vid datorn.

Idag har jag känt mig lite smått hängig. Eller jag hostar hela tiden. Känns som att det är slem i halsen men det händer inget när man hostar. Hoppas verkligen att jag kan träna imorgon! 
Ändå har jag mått så jävla bra idag! Vädret är ju så underbart så man kan inte annat än njuta av att man har ett jobb där man är ute i stort sett hela dagen. Jag älskar våren så mycket så jag blir helt kär. När jag lyssnar på musik och hör nån kärlekslåt tänker jag på Johan väldigt mycket och blir helt pirrig i kroppen. Jag kommer på mig själv med att le helt plötsligt. Underbart! 
Nu är vi bara 5 pers kvar som skottar snö. Riktigt härligt gäng!
ååååååhejjj!

Folkat tar i!

Igår fick jag träffa Lykke igen efter 2 veckor! Gud va hon växer! Hon fick följa med mamma till jobbet igår och sen fick hon vara hemma en stund. Härligt att få busa lite med henne igen!

Sist men inte minst: Igår bokade jag äntligen min resa till London! 30:e mars-8:e april! Det ska bli sååååå härligt! 9 dagar i London... I våriga London! Helt underbart att få träffa Liza igen, och jag hoppas på att få träffa Iain också!

Snart måste jag gå och handla lite!

"Last year's wishes, Are this year's apologies"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0