Four winds at the Four Winds Bar

Hostan håller i sig, men jag är ganska pigg ändå. Jag tror de beror på att mina sov-vanor har blivit betydligt mycket bättre. Imorse vaknade jag 09:45, och FÖRE väckarklockan! Skönt att kunna vakna vid den tiden och känna sig utvilad! Det har nog inte hänt sen jag var typ 7 år eller nåt!
Eftersom jag har jobbat 7-16 i södertälje senaste 2 ½ veckorna så har jag ju varit tvungen att ställa klockan på 05:30 och tagit bussen som går 06.15 från Trosa!
Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är ganska skönt att gå upp så tidigt på morgonen! I början är det ju skitjobbigt, men när man vänjer sig så känns det verkligen skönt!

Igår var troligtvis sista dagen på ett tag som jag jobbade för Fastighetsjouren. Både bra och dåliga nyheter:
Dåliga nyheterna är ju att jag inte får lika mycket pengar och att jag inte kommer träffa skottar-gäget varje dag. Dom bra nyheterna är att jag får ha Lykke på dagarna! Min lilla bebis!

Nu börjar det verkligen kännas som vår! Har redan sett ett gäng vårtecken:

Nu börjar det!!
Den svarta lilla pricken där är en myra! Såg den inne på en pizzeria i järna! :)

:)
Nu börjar det t.o.m växa i rabatten! :)

(skrivet 13/3 -2010)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0