Host host host!

Idag har jag jobbat och hostat hela dagen! Började bli lite dålig i halsen igår och sen har det blivit värre tills idag! Trist! Jag som ville träna idag! :( Jaa du hörde rätt: Jag vill träna! Jag tycker det är så JÄVLA roligt att spela fotboll! Känns ungefär som att jag har svalt sandpapper och sen dryckit för varm dricka. det är såååååå synd om mig xD

Den här dagen har gått ganska fort. Får se om morgondagen blir den sista dagen på ett tag.

Jag får iallafall träffa Johan imorgon. Vi har inte setts sen i måndags morse. Saknar honom jättemycket! Kanske låter konstigt för vissa att en vecka skulle vara "så farligt" men vi brukar ju ses minst två dagar i veckan. Men det är lite svårt när jag jobbar 7-16 och han 16-00.

På ett sätt längtar jag otroligt mycket till London! Ska bli helt sjukt underbart! Men samtidigt så åker ju Johan till Thailand i två veckor! Kommer ju sakna honom ÖVERDRIIIIIIVET mycket. Men jag tror Liza kan få mig att tänka på annat! :)

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll! Skönt nu när man börjar bli lite van vid att gå upp tidigt och lägga sig tidigt! :)

"I don't care what you think, as long as it's about me, The best of us can find happiness in misery"

XXX

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog för att det är synd om dig men att morgondagen skulle vara den sista på ett tag verkar överdrivet tycker jag.......

2010-03-11 @ 19:58:17
Postat av: Liza

Oh yeah baby - jag kan få dig att tänka på annat ;) Lol

2010-03-11 @ 20:07:20
URL: http://www.storyofz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0