känslomässig bergodalbana

Det känns verkligen så iallafall. Som en känslomässig bergodalbana alltså:

Johan åker till Thailand på fredag. Alltså om 3 dagar!!!!
Ibland känns det verkligen helt åt helvete. Funderar på att köpa kedjor och spänna fast honom nånstans så han inte KAN åka. Men det skulle vara taskigt eftersom dom har betalat så mkt pengar för honom och hela resan.
Andra gånger känns det nästan bra. Alltså, jag vill ju inte vara ifrån honom men det känns liksom som att jag accepterar att han ska åka.
Sen undrar jag ju hur mycket Johan "tänker" på att vi ska va borta från varann i 2 veckor. När vi har pratat om det säger han att han inte har tänkt på det så mycket... Så tänker jag på hur vi på billigast sätt ska kunna höras under dessa 2 veckor. Det jag har kommit fram till är att om han köper ett kontantkort på plats så ringer jag honom från Skype så blir det billigast. Då betalar jag 88 öre/minut och han betalar inget för att ta emot samtalet. :)
Sen tänker jag på att jag ska till London OM EN VECKA! eller 172 timmar eller 10342 minuter eller 620483 sekunder! :)
Jag är väldigt glad att jag ska åka. Men sen så är jag väldigt nervös eftersom jag ALDRIG har rest själv längre än till typ Leksand!
Så just nu känns det typ såhär: Lite nere - mer nere - Ledsen - Förkyld - Glad - Pirrig - Mer pirrig - ÖVERLYCKLIG - ganska glad - helt okej - sen börjar det om igen! "The chain of Feelings"

Tänkte försöka pallra mig iväg till träningen idag menn bara köra lite lugnt eftersom jaf hostar och snorar. FORTFARANDE!!! Har dessutom fått ett munsår/finne på läppen som jag har pillat sönder så det blivit ett sår. Var på apoteket o skulle köpa musårs-salva/plåster men jag såg att det var VÄDLIGT dyrt. När jag förklarade att jag inte visste om det var ett munsår eller en finne och att jag inte vill lägga över 100 kr på munsårs-salva (om det inte ens är ett munsår) så sa hon att jag ksulle få något av henne: Compeed munsårsplåster. Jag fick 4 st helt gratis av henne! (15 st kostar typ 100:-) Det tyckte jag var väldigt snällt! :) 

Ska försöka få i min nån mat innan träningen nu. Såg att klockan börjar bli mycket o jag skulle egentligen ätit för 30 minuter sen!

" It's the greatest thing that's yet to have happend!"
 
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0