London - Dag 1

Så första dagen i London. Igår räknas väl som en halv dag eftersom jag landade 23.07. Hade en man bredvid mig på planet som såg på mig att jag inte var så förtjust i landningen. Han frågade: "You didn't like that at all, did you?" Jag svarade lite smått nervöst: "not very much, no". Vi pratade lite mer sen. Trevlig man det där. Resan gick bra utom landningen som var den värsta i hela mitt liv. Skakigt som fan o jag trodde nästan att vi skulle landa på "rygg". Är ändå ganska nöjd över första flygningen på egen hand.

Idag har jag och Liza varit i Westfield som är europas största shoppingcenter. Vi gick till TopShop och provade massa annorlunda kläder. Kommer bilder senare. Men både Liza och jag tröttnade och ville gå hem. Så vi gick hem och kollade på Shrek 2 och vilade lite.
Nu har vi precis ätit indisk middag som vi beställde hem. Gott!

Det blir förhoppningsvis en tidig kväll ikväll eftersom Liza ska på intervju kl. 09.30. När hon är färdig där så ska vi till Primark.

Nu ska Liza läsa på lite! :) Uppdaterar snart igen!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0