Suit Up!

Idag har varit en lugn dag. Lykke och jag har varit ute på baksidan (i solen) idag. Termometern stod på 19*C, i solen såklart men ändå! Annars har det inte hänt så mycket idag! Jag har kollat på How i met your mpther som för tillfället är en favvo-serie. Thank god for http://www.freeonlineepisodes.net/how-i-met-your-mother-season-3-online-episodes-streaming-free/ 

En sak kan jag lova: Jag ska stretcha ordentligt efter nästa match! Idag har jag haft en grönjävlig träningsvärk! Värst är det i benen! Har varit tvungen att hjälpa till med armarna rätt mycket idag. När jag ska ändra ställning eller sätta upp fötterna i soffan/på bordet har jag tagit tag i byxorna o lyft.

Längtar till på Söndag för då är nästa match. Borta mot Gnesta! Ska bli spännande. Hoppas på att få spela lite uppåt också. Det är ju lite svårt att göra mål om man är back! xD

Har börjjat skriva packningslista till London nu! :) Måste få ihop packning för 8 dagar i en väska där det knappt får plats kläder för 4 dagar. Jag får väl packa för 5 dagar och tvätta lite. It's gonna be AWESOME! <3 (haha börjar nästan låta som Barney i H.I.M.Y.M <3)

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll för jag är riktigt trött! Imorgon kanske jag måste gå och köpa något emot munsår. Har fått en finne precis vid läppen, eller så är det ett munsår. It sucks! Det är säkert stressen över att Johan ska åka till Thailand som gör att jag får massa skit i kroppen!

"We're the new face of failure.
Prettier and younger but not any better off.
Bulletproof loneliness, At best. At best."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0