Täppt!

Gud vad jag är täppt i näsan! Ska nog ta mig lite nässpray!

Idag är det en vecka precis till Johan åker till Thailand. Jag börjar få jätte-ångest! Jag kommer troligtvis bryta ihop innan dess, om inte annat gör jag det den dagen. usch. STANNA HEMMA MED MIG!

Som tur är ska jag ju till Liza och London om 11 dagar. Bara 4 dagar efter att Johan åker! Awesome! :) Har börjat fundera på hur jag ska packa o allt det där.
Fick veta att vi är bjudna på nån finare tillställning med massa rika britter. Det betyder att man måste vara finklädd :) Spännande och läskigt! Har tänkt att jag ska köpa en fin klänning eller nåt liknande på Primark! <3 I love Primark! :) Blir nog en del shopping där! Jag har tänkt att jag ska ta med lite kläder dit och mycket kläder hem. Det värsta är ju att jag bara har handbagage. Men det blir nog bra! :) Längtar som fan tills jag är där.


Jaha nu var Johan klar i köket. kanske skulle hitta på nåt :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0