TRÄNINGSVÄRK!

Oj oj oj vilken jävla träningsvärk jag har idag. Igår varjag på träning med Team Rosa, Trosas damlag i fotboll. Jag är jättesugen på att spela igen och det tackvare Nattis och Ange. Efter söndagens tjat/pepp blev jag riktigt taggad och även fast jag var supertrött så tog jag mig bort till skärlagsskolan. Innan träningen trodde jag att jag skulle lägga va efter halva träningen eller vila mellan vissa övningar men jag kände att jag orkade köra. Jag körde igenom hela träningen och gav gärnet. Fick höra efter träningen att jag hade bra gener: Envis, precis som min mamma. Och det stämmer....

Hoppas kunna boka biljett till London ikväll. Förhoppningsvis blir jag borta 8 dagar så slipper jag sakna Johan själv och så får jag träffa Liza! Underbart! :)

Får se hur mycket mer jobb det blir. det finns inte så mycket att göra nu så vi tar en dag i taget. Hoppas iallafall på jobb veckan ut. Då får jag ut ca 5000:- och det behövs ju om jag ska åka till Liza!

Nu ska jag laga mat: Köttfärsröra med pasta. Sen blir det nog att lägga sig... Träning imorgon i VHD.

"I'm beaten down again, I belong to them, Beaten down again, I've failed you"

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag, envis? Måste vara en annan mamma...

2010-03-04 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0