Tyck synd om mig!

Det tänker iallafall jag göra... Tycka synd om mig själv alltså! Jag är fortfarande förkyld (fast det börjar bli lite bättre med det). Ovanpå det har jag fått en urinvägsinfektion... För 14:e gången sen sommaren 2006. Jag har svårt att beskriva frustrationen och ilskan jag känner. T.o.m så att jag tänker hemska ord jag normalt aldrig skulle tänka/säga. Hatar verkligen sjukdomen...
Ska till läkaren imorgon och lämna prov och förhoppningsvis få antibiotika!

En positiv sak är iallafall att jag blev skitsnygg i håret tack vare min kära gudmor Anette! Det är synd att vi inte ses mer än när jag går och klipper mig och vid födelsedagar. Förr spenderade vi midsommar och nyår ihop men jag har ju firat på annat håll och traditionen har brutits. Hoppas det blir bättre på den fronten!

resultat
Nöjd!

Efter klippningen var jag hemma hos farmor. Vi hade inte setts på väldigt länge så det va väl på tiden. Hon bjöd på köttsoppa och jag bjöd på transbärsjuice! Det var trevligt. Hon berättade om en film som heter "Irina Palm" som jag tänkte försöka titta på.

Nu ska jag iallafall bädda ner mig och tycka jävligt synd om mig själv!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0