Wish

Ibland önskar jag att man kunde beskriva musik med ord. Eller känslor. Just nu lyssnar jag på "Metallica-The god that failed" o bara tycker att den är grymt bra! Men jag kan ju inte beskriva känslan jag får av musiken! Och jag tycker inte att "jag får en skön känsla" "Jag blir glad av att höra den" är godkänt! http://www.youtube.com/watch?v=HIgb7cMgJEw Solot som börjar 2:40 in i klippet är så jävla grymt! Underbart!
Har jag sagt att jag älskar James? Han har världens grymmaste röst o hans utstrålning är underbar! <3

Ska kanske kolla på S&M imorgon! S&M är en dvd-konsert med San Fransisco Symphony & Metallica. För er som inte har sett den kan jag verkligen rekommendera den! :D

I see faith in your eyes
Never you hear the discouraging lies
I hear faith in your cries
Broken is the promise, betrayal
The healing hand held back by the deepened nail
Follow the god that failed

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0