BraOchDåligt!

Nu tänker jag börja med dom dåliga nyheterna.

1. Jag har varit usel på att blogga senaste veckan (ingen nyhet men det är dåligt)

2. I tisdags hade jag möte med chefen. Fick jättemycket beröm för min glädje och personlighet, arbetmoral och stöttning osv, men dom var verkligen missnöjda med mina siffror. Han ville inte sparka mig på en gång utan ge mig en chans till. Jag skulle sälja för MINST 3000:- i snitt varje dag i en vecka. Fram tills dess låg mitt snitt på ca 1000:- om dagen. Kändes som ett "mission impossible" för mig...

3. Flera personer ifrån mitt team har fått sluta. Och det gör ont i hjärtat när jag får veta att vi inte kommer ses varje dag igen. En av dessa personer var som ett batteri för mig. Hon gjorde mig glad och gjorde det verkligen roligt att gå till jobbet. En annan av dom var verkligen en bra arbetskamrat och ett väldigt bra stöd. Han gav mig hela tiden tips och råd och dessutom pushade mig framåt! Jag är väldigt tacksam över tiden vi hade tillsammans men önskar verkligen att alla kunde få vara kvar!

Men nu POSITIVT!

1. Idag kunde jag efter halva dagen berätta för chefen att jag nått mitt mål på 3000:- på en vecka. Jag har under hela veckan fått jättemycket positivt om hur jag arbetar och om min vilja.

2. Idag har vi varit på visning i Tullinge i en jättefin lägenhet. Det är en 2:a på 65,5 kvadrat. Jättefin med behagliga färger. Kändes verkligen hemma i den lägenheten. Hoppas allt går bra med jobbet så vi kan låna pengar o köpa den nu!

3. Jag har äntligen fått träffa min lilla bebis Lykke efter vi varit ifrån varandra i 4 veckor. Min lilla tjej har blivit stor och börjat löpa. Hon är inte alls lika valpig längre men hon kan fortfarande busa. På onsdag ska vi ha pyjamasparty, Lykke och Jag! :) Härligt att få ses igen!


Jag har varit urusel på att blogga, det vet jag men jobbet tar alla mina krafter.

Nu ska jag äta en Ben&Jerrys sandwich! :D

XXX

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej Jenny.

Det va roligt att hitta din blogg. Och väldigt roligt att läsa om vändningen i din försäljning på jobbet.

Du ska veta jag också tycker det är tråkigt att inte vara där längre, framför allt pga att vi hade så kul, jobbet i sig saknar jag inte så mycket.

Kul att jag kunnat vara till hjälp för dig, du får fortsätta kämpa och se till att du håller i siffrorna nu.

Hoppas verkligen på dig!!

Kram Martin!

2010-05-31 @ 11:09:27
URL: http://mrdaydrea3er.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0