.....

Oj vad dålig jag har blivit på att blogga! Men det är inte för att jag är lat eller så utan för att jasg åker hemifrån kl 07.00 och kommer hem tidigast 12 timmar senare! Då blir man aningen trött...

Nya jobbet (som snart inte är så nytt längre) funkar bättre och bättre. Igår hade jag en sån där  skit-dag igen. Efter lunchen ringde jag 159 samtal. 110 av dom var det ingen som svarade. Då är det inte så konstigt att man inte säljer... 758:- igår men 1067:- (tror jag det var) idag. 3 sålda tjänster.
När jag kommer hem från jobbet på dagarna är jag huuuuur trött som helst! Konstigt att det är så jobbigt att sitta på en stol och prata med folk i telefon hela dagarna.

Känner redan att jobbet påverkar mig privat också. Jag är lite mer stressad av mig men det släpper nog när man kommer in i det. Jag kan säga att jag sover gott o nätterna iallafall...

Idag missade jag bussen mend 30 sekunder. Lite drygt att se bussen glida iväg när man precis springer igenom spärrarna.

Orkar inte mer idag...

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0