Full fart frammåt!

Match mot Vingåker idag! Fick veta att dom låg först i serien med 3 raka vinster. Fast idag ahde dom inga avbytare, så det blev till att springa för dom.
Fick komma in i mitten på första och ganska snart blev jag ensam på högerkanten. Tjejen jag skulle hålla markering på gjorde illa foten så vi fick spela 11 mot 10 resten av matchen. Jag fick jättemycket yta för mig själv och hade väldigt mycket tid på mig att fundera på vad jag skulle göra av bollen! Var riktigt taggad inför matchen (som vanligt) och idag kändes det verkligen jätte bra, och jag tycker jag gjorde bra ifrån mig.
Vi vann iallafall matchen med 10-0 och jag hade jävligt kul, och det är väl det som räknas?

Helgen har gått fort som vanligt. Har varit lite blandade känslor men det har ändå varit en bra helg. Väldigt fint väder igår på dagen! Jag och Johan var på en promenad och när vi precis konstaterade att sommaren kommit på 2 dagar såg vi ett hus som hade ljusslinga, en "snögubbe" och en skylt där det stod GOD JUL! WHAT THE F*CK?! Helt otroligt att man kan låta sånt sitta upp ända till i maj!
På kvällen var vi och såg kick-ass på bio. 3:e gången jag såg den och den var minst lika bra 3:e gången! <3

Idag har vi varit och firat Bertil (johans farfar) som fyllde år! Blev snabbfika med smörgåstårta och lite kakor! Sen var det snabba ryck hem. Packade ihop mina fotbollsgrejer och sen iväg på fotbollen!

Helgens bilkörning har gått mindre bra:
1. Kör nästan på en moped med 2 ungdomar på, som inte följde väjningsplikten, samtidigt som jag fick möte.
2. Blev jagad av en brandbil så jag var tvungen att väja ut på kanten. Stressigt och läskigt!
3. En mötande bil gled över med hela vänstra däcket på fel sida och var på väg att frontalkrocka med mig. Var tvungen att väja och det var tur att det var en busshållplats precis där så vägen var lite bredare. PANIK! fick byta plats med Johan då!

Imorgon är det jobb igen och jag hoppas vi säljer massor! :D KRIGA!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0