Grattis Mamma 25 år!

Jag får väl gratulera mamsen som faktiskt fyller 25 igen! GRATTIS!!!

Idag har varit en riktigt bra dag!! Sålde 5 tjänster idag = 1968:- AWESOME! Bäst hittills!
Efter jobbet åkte jag till liljeholmen och träffade Nathalie för första gången sen januari. Babblade på om det mesta. Eller ah, jag kom på det när jag satt på bussen på väg hem att det var mest jag som pratade som vanligt. Hon fick knappt en syl i vädret xD Men det var trevligt iallafall! Lite shopping och fika hann vi med iallafall!
Sen var det hem och fira mammas födelsedag! :) Massa folk på besök när jag kom hem.

Nu är jag himla trött och vill lägga mig. Väntar på att duschen ska bli ledig så kan vi lägga oss! :)

Kan inte sluta lyssna på "omen" som jag skrev om igår! KICK-ASS <3

XXX

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha jodå, jag avbryter ju dig ;D haha <3

2010-05-11 @ 00:02:16
URL: http://callmelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0