It's an Omen...

Sitter just nu och lyssnar på The Prodigy - Omen. Det är en låt som är med i Kick-Ass och den påminner verkligen om filmen. Om jag inte hade sett Kick-ass hade jag inte tyckt att låten var bra alls, men nu tycker jag den är grym. Kanske inte är låten i sig som gör det, men "kick-ass" känslan jag får av den. Helt grymt asså...
http://www.youtube.com/watch?v=egKzQY4at-M

Har fått för mig att jag ska köpa PS3 när jag får pengar i juni. Då kan jag köpa Kick-ass på blu-ray när den kommer ut (förhoppningsvis i augusti). LÄNGTAR! Det är fan min absoluta favorit-film! Men vad underbart det skulle vara att kunna köpa massa filmer i blu-ray format! :)

Helgen har gått förbannat fort. I fredags var det ju match i VHD men jag var inte med. Det var lika bra att vila benen ett tag till. Börjar bli lite bättre och denna vecka har vi ju faktiskt 2 matcher. Torsdag och Söndag!
Igår var vi på bio med Gurra, Emma o emmas kompis som jag för tillfället glömt namnet på. Vi såg Ironman 2. den har fått rätt dålig kritik av aftonbladet så jag hade inga stora förväntningar på den, men den var faktiskt ganska bra! :) Idag har vi åkt hem till mig och jag har färgat håret :) Först blev det brunt(medliterött) sen blev det ljust!

först mörkt

sen ljust
Ljuuuust!

Nu va det dax för sängen!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0