RiktigtJävlaMåndag

Jaa, titeln beskriver min dag ganska bra. Har sålt 1 (EN) tjänst idag. En endaste jävla tjänst. Ursäkta mig men så har det verkligen känts idag!

Sent igår, upp tidigt idag. Trött men kunde inte sova på bussen. Kom till jobbet o satte mig vid en dator som inte alls ville som jag ville. Slösade bort 25 där och bytte sen dator. Hela förmiddagen var jag jättedisträ pga helgens händelser och funderade mkt på det. 16.24 sålde jag min första och sista tjänst för idag! Tänkte jobba över men jag hade så ont i magen så jag tar det på onsdag istället! :)

En arbetskamrat fick lämna teamet idag :( tråkigt som fan! Hoppas ingen mer behöver gå! <3

"So we burst into colors, colors and carousels"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0