Vakthund...

Natten till idag sov Lykke hemma hos mig. Hon fick sova i min säng tillsammans med mig! :D Hon var jättetrött när vi gick och la oss. När mamma och pappa skramlade i köket skällde hon och sen morrade lite. Som en riktig vakthund! Då kände jag mig verkligen trygg. Jag somnade väldigt fort och det gjorde Lykke också. Det var väldigt mysigt iallafall! <3

Imorse blev hon inte överlycklig på min väckarklocka, men han var väldigt glad när jag vaknade. Sötisen!

Idag har min arbetsdag varit seg. Jag har verkligen haft otur med mina kunder idag. Om det finns 100 dåliga kunder och 1 000 bra kunder så kan jag lova att på 100 samtal lyckades jag pricka in varenda dålig kund! Helt vädelöst! Idag har jag dessutom jobbat till 20.00! 11 timmar på jobbet, och 4 sålda tjänster! Verkligen dåligt! Uuuuusch!

Men men, middagen intogs på bussen och bestod av en McChicken JR med pommes o en fanta... Så var det med beach 2010.. Får väl börja satsa på beach 2011 istället. (Undrar hur många år man har sagt så?)

Man kanske skulle gå o lägga sig så man orkar upp imorgon? Har ju faktiskt match! :D Slutar 15.00 imorgon! :D

Gooooood night!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0