Valborgshelgen

Sådär då. Då var helgen slut och den har gått väldigt fort.

I fredags firade vi Erik som fyllde 19 år. (efter att jag hade jobbat såklart). Massa gott o äta och sen åkte vi vidare till Trosa.
Jag, Johan och Karlsson spelade Guitar Hero hela kvällen ända tills jag blev "åksjuk". Senare tittade vi på S&M och sen var det nattidax! Myyyyskväll med 2 av mina favvokillar! :)

I lördags fyllde Patrik 18 år. Gud vad tiden går fort. Firade med paj och fika. Av mig och Johan fick han en 33:a öl med en 500-lapp fast tejpad :) Det var lite fyndigt tycker jag! Verkade som att han var nöjd med sin dag iallafall!

Idag har jag varit i flen och spelat match. Vi vann matchen med 4-1 och vi spelade riktigt bra i 1:a halvleken. Sen i andra såg det inte alls lika bra ut. Hela planen stod stilla. Men vi vann iallafall!

Nu ska vi lägga oss, för imorgon ska jag jobba! :D

"Working nine to five"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0