Vicious Circle

Idag har varit en riktig skit-dag. Har gått jättedåligt på jobbet. Sålde 2 tjänster på hela dagen. Det är dåligt! Sen skulle jag skicka iväg mina tradera-vinster idag och hade räknat med ca 100:- i frakt. Mne jag fick betala 180:-. Jag som inte behöver en enda utgift till! Dessutom missade jag den tidiga bussen hem så jag fick vänta i liljeholmen i en timme. Drygt...

Så nu på kvällen kände jag för att bli lite glad. Igår innan vi gick o la oss tittade vi på Good luck, Chuck en liten stund. Skönaste repliken var: "Don't look at me in that tone of voice". Jag har gått o tänkt på den hela dagen idag o tycker den är klockren!!!! Iallafall så bestämde jag mig för att titta lite på Dane Cook, som spelar Chuck i filmen. Han har ju kört en del stand-up också. Nu har jag precis tittat klart på "Vicious Circle" som är klockren! Har du tid över kan du ju alltid titta själv:
http://video.google.com/videoplay?docid=-351679266529766975#

Jag är ett stort fan av Dane Cook! :D

Nu måste jag göra mig iordning! Upp tidigt imorgon...
Gooooooooood night!


Oh btw: kolla vilka snygga skor jag hittade!!!! VILL HAAA!!!


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0