2 veckor

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag ÄNTLIGEN får träffa Liza igen! <3 Underbart! Vi har fått biljetterna till Volbeat och jag längtar som faaaaan!!!! Saknar Liza så oändligt mycket just nu! Känns verkligen att nåt saknas när hon är 1980 km/20 timmar o 31 minuter (om man åker bil) ifrån mig!! Om man skulle gå skulle det vara 2714 km/6 dagar o 4 timmar!! Det är ganska långt!!! Vilka skavsår man skulle ha!!!

Idag och igår har jag haft Lykke och Ricco här. Ni som fäöljer min blogg har tidigare sett Lykke på bild, och hon är verkligen världens sötaste! Här är en bild på Ricco:


Eftersom vädret har varit förjävligt så har vi inte varit ute så mycket. Både jag och hundarna har varit ganska trötta så vi har bara kollat på TV och vilat. Självklart har vi busat lite också! :)

Imorgon ska jag ha Ricco bara, o han kommer om ca 7 timmar, så det är väl dags för mig att sova snart (nyss)...

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0