Ännu en intervju

Nu har jag bara 2 jobb kvar att söka innan jag är uppe på 100 sökta jobb (sedan 23/8). Hoppas verkligen på något snart!

Jag har ju fått jobba några dagar på fastighetsjouren. Har varit "ledig" idag men imorgon ska jag få jobba igen!
På torsdags ska jag iväg på en intervju för ett telefonsäljarjobb. Jag hoppas verkligen att jag får det eftersom det är heltid! (även fast det gick som det gick förra gången!)
Jag vill bara jobba och tjäna pengar! Och det är NU!!

På fredag ska jag ha Lykke! Jag är ite gad att jag inte har haft henne idag: Det har varit snöblandat-slask-slisk idag... HELA DAGEN!
Det har nästan känts lite som juletider!! :D Börjar längta till jul och Trysil. (även om jag längtar mer till sommaren o värmen)

Idag har jag gjort en tårta till Pappa som fyller år! GRATTS!! Det blev en vanlig tårta med riven choklad och färska jordgubbar :D MUMS! Ikväll ska jag hjälpa till med maten! Pappa ville gärna ha hemma gjord beanässås (vet ej hur det stavas) så det är klart att födelsedagsbarnet ska få det! :D Hoppas han bir glad för sin present också! :D

Idag är det exakt en månad sen jag såg Volbeat... Och exakt en månad tills jag ser dom igen!!! :D 
Jag ska se Volbeat i London tillsammans med Liza!! :D WHAT UP!!!

XXX 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0