DÅLIGT HUMÖR

Skrivet 29/11
Denna kväll har inte varit årets bästa. Är riktigt trött eftersom jag inte har sovit så mycket, lägg till dåligt blodsocker och krånglande hemsidor/datorer/kreditkort så blir inte mitt humör så där jättebra! Dessutom är jag nervös för nåt som jag inte vet vad. Troligtvis för London men är inte helt säker på att det är det. Skulle kunna bero på att vi ska på visning på söndag på en lägehet som känns jätte-akutell. Dessvärre är det ju ett annat par som är intresserade också...


Detta var så långt jag hann skriva igår!!

Skrivet 30/11
Inte heller denna kväll blev sådär jättebra! SSK torskade med 5-2 mot Timrå. Trist, men vi kommer igen!
Men det värsta av allt: Volbeat i London är inställt. FAAAAAAAAAAAAAAAAN (får symbolisera dom extrem fula orden jag tänker just nu)
Jag har (utan att överdriva) drömt om konserten säkert 3 gånger. Jag han sett fram emot det så sjukt mycket. Förra veckan, när volbeat spelades i P3 tänkte jag: SNART SNART SNART!!!!! Jag tänker på volbeat konstant och blir glad när jag tänker på dom! Jag är fan KÄR i Volbeat! <3
Anledningen till detta är att Michael Poulsen är sjuk och läkarna har sagt att han inte får turnera... :( DUMMA SJUKDOM!
GET WELL SOON MR POULSEN <3


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0