Inte hemligt längre...

Jag ville inte säga nåt förrän allt blev klart, men idag är allt bokat o klart. Den 7 december åker jag till London och till Liza! <3 Det ska bli underbart o få vara hos henne.
Ett par dagar innan Liza flyttade till London var vi hemma hos hennes mamma i Södertälje. Även om jag visste att hon skulle flytta så blev det inte verkligt förrän den dagen.
Fram tills dess hade jag bara varit glad för hennes skull och det har jag ju alltid varit. Men då slog det mig, hur jävla långt det är till London och hur extremt mycket jag kommer sakna henne. På kvällen satt vi på Lizas rum. Jag grät och hon höll om mig.
När vi släppte av henne vid flygplatsen kände jag ändå att den tyngsta biten var över, fortfarande var det väldigt jobbigt.
Varje gång vi säger hejdå blir det mindre och mindre jobbigt eftersom det känns mer som "vi ses snart". Det känns väldigt skönt att inte ha JÄTTEångest när hon ska åka.
Idag fick jag ett väldigt fint SMS av henne och det rörde mig väldigt mycket! Ännu en gång kände jag att det var väldigt långt till London, och att jag saknar henne så obeskrivligt mycket. Jag grät, fast denna gång var hon inte här och höll om mig...
Liza, jag älskar dig! <3
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0