Matförgiftade??

Jag och Johan är troligtvis matförgiftade! BLÄ!! Johan var uppe halva natten och spydde och jag låg vaken hela natten och lyssnade på Volbeat (slog på spotify så jag inte skulle höra Johan) Jag kunde verkligen inte sova. Kände mig lite illamående, febrig och nervös (att ha spyfobi o en pojkvän, som ligger 7 meter ifrån mig o kräks, är ingen bra kombination)

Nu har vi piggnat på oss ordentligt iallafall. Just för tillfället är det ingen som spyr.
Vi har tittat på Harry Potter 4 och ätit lite mat. Synd att man inte kan klara sig på så lite mat oftare. (konstigt formulerat, i know)

SSK vann idag mot FBK. 6-2 blev det!

Däremot såg jag något som jag verkligen inte gillade idag. Obvious eftersom det är Djurgården vi pratar om, men Nils Ekman gjorde bort sig rejält. Titta bara på den här videon:



Jag hoppas verkligen att han skäms och ber om ursäkt. Jag blir riktigt ledsen av att se det här! Tycker egentligen att det är synd att domarna inte lät brynäs-spelarna ge honom ordentligt med stryk. INTE OKEJ!

Bara 10 dagar kvar nu! PIRRPIRR i hela kroppen!!! Längtar så sjukt mycket! Önskar att jag hade så mycket pengar att jag först kunde köpa en lägenhet och sen åka till Liza en gång i månaden :) Skulle vara underbart!! Usch vad jag saknar!!! Men nu är det som sagt 10 dagar kvar bara!!!! <3 WOHOO!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0