Ont i benen!

Super trött och ont i benen är det som beskriver hur jag mår mest just nu! Idag har jag jobbat för första gången på typ 2 månader! Ska jobba imorgon också, och hoppas verkligen att det blir mer jobb nästa vecka!!
Dagens jobb har gått ut på att sortera skräp: Elektronik, Brännbart och metall. Det skulle sedan kastas i rätt container. Har massor att göra :D Imorgon ska jag och Karro shoppa lite i Skärholmen! :D


På lördag blir det lite partaj här i huset. Ett partaj för 3 pers! :) Johan och Karlsson kommer hit och vi (jag) ska laga oxfilé till middag! Har tänkt att grabbarna ska få en liten överraskning när dom kommer hit på lördag :) Hihihi! :D Ska bli supertrevligt med fin-middag, guitar hero (förhoppningsvis laddar vi ner death magnetic-albumet) o bara jättetrevligt sällskap <3 Blir alltid glad av att vara med dessa två unga män... Undrar varför! xD <3

Nu tänkte jag börja närma mig mitt 100-sökta-jobb-på-2½-månad-mål!



http://ams.se

Bara 33 dagar kvar <3

XXX


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nästan alltid kul att shoppa. =)

2010-11-05 @ 11:09:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0